07.08.2013
Byla vydána nová verze systému Cf Control - 1.15. Tato verze je určena pro všechny stávající, ale i nové zákazníky.
Změny a novinky ve verzi 1.15:
- Vysílače
- Přesun zákazníků z jednoho zařízení (SSID / Interface) na jiné zařízení je nyní o mnoho snazší díky funkci "Migrace zákazníků". Díky této funkci je přesun zákazníků naprosto jednoduchý a rychlý.
- Při výpadku vysílače / zařízení je nyní v sekci "Vysílače" zobrazen počet uživatelů, kteří jsou výpadkem postiženi.
- K zařízením, která mají definováno (SSID / Interface) byla nově doplněna ikona s těmito informacemi: (Max-limit, nastavení bridge a další nastavení).
- U SSID / Interface jde nyní nastavit tyto módy pro bridge:
- Interface / SSID není součástí bridge
- Interface / SSID je součástí bridge
- Interface / SSID je fyzický bridge
- Do hlavního menu byla přidána sekce IP adresy, která nyní obsahuje tyto funkce:
- Seznam IP adres
- IP kalkulátor
- Ping - umožňuje testovat dostupnost zařízení (u vysílačů nebo u uživatelů) pomocí programu ping. U této funkce lze zadat IP adresu testovaného zařízení, počet a velikost paketů.
- Vyhledat MAC adresu
- Fakturace
- Do sekce „Uživatelé s dluhem“ byla přidána informace o celkové dlužné částce.
- Optimalizace upozornění na nízký stav kreditu u VoIP telefonního čísla.
- V platbách uživatele změněna metoda pro změnu roku. Nyní je změna roku načítána pomocí metody GET. Tato úprava umožňuje přechod na předchozí stránku bez nutnosti znovu odeslat POST data.
- Předplatné služeb, které bylo vystaveno "bez dokladu" nyní nelze zpětně editovat.
- Přidání změny stavu (zaplaceno / nezaplaceno) pro předplatné bez dokladu.
- U faktur se nyní uchovávají aktuální informace o uživateli natrvalo. Při změně informací u uživatele se nová data do starých faktur nepromítají.
- U všech plateb evidovaných v systému jsou nyní uchovávány informace z výpisu pro pozdější použití.
- Opravena chyba, díky které bylo možné více nepřiřazených plateb přiřadit k jedné faktuře.
- Při párování nepřiřazených plateb se nově zobrazuje více informací o tom, kam se daná platba přiřazuje (normální platba, VoIP kredit, faktura).
- Přidán export stornovaných faktur ze systému ve formátu PDF.
- Sekce "Platby - Nahrát soubor" - nově se logují importované výpisy plateb společně s možností zpětného stažení vybraného výpisu.
- Při ukládání uživatele je nyní administrátor upozorněn na duplicitní bankovní účet.
- Požadavky– kompletní revize a přepracování požadavků v systému
- Vše se nyní otevírá ve vyskakovacím dialogu, bez nutnosti znovu načítat stránku.
- U změny tarifu přidána možnost nevytvářet dodatek ke smlouvě.
- U změny tarifu přidána možnost vystavit doplatek služeb.
- U IP adresy je nyní možné zadat také masku podsítě a MAC adresu. Dále je možné přiřadit IP adresu z volných IP adres na zařízení, na které je uživatel připojen.
- U veřejných IP adres je nyní možné zadat masku podsítě.
- Přepracování všech textů posílaných funkcí interní zprávy uživatelům spolu s jejich překladem.
- Rychlost načítání– byly provedeny úpravy různých částí systému pro rychlejší načítání dat
- Sjednocení grafických ikonek a optimalizace načítání těchto ikonek.
- AJAX načítání FTP a SSH statusu a počtu portu u zařízení "Switch MGMT". Tato změna výrazně zrychluje načítání dat zejména při výpadku zařízení, ze kterého jsou informace získávány.
- Statistiky v menu jsou načítány skrze AJAX, jejich obnova je prováděna automaticky každých 20 sekund. V menu jsou nově vždy aktuální informace bez nutnosti znovu načtení stránky.
- Stránka se statistikami je načítána pomocí AJAXu. Při přihlášení tak zmizela prodleva pro načtení úvodní stránky při větším počtu uživatelů a zařízení.
- Další vylepšení
- V nastavení je nyní možné nastavit délku přihlášení, po které dojde při neaktivitě uživatele / administrátora k automatickému odhlášení. Lze nyní definovat délku neaktivity pro uživatele a zvlášť pro administrátory. Na výběr jsou tyto délky neaktivity: 20 / 40 / 60 a 120minut a také možnost neodhlašovat uživatele / administrátora při neaktivitě.
- Nově byla také přeložena přihlašovací obrazovka do systému.
- Do tisku událostí v kalendáři byla přidána informace o technicích, kteří mají danou událost vykonat.
- U definovaných uživatelů lze nyní monitorovat dostupnost klientského zařízení. V případě, že klientské zařízení nebude dostupné, systém automaticky zasílá informativní email nebo SMS zprávu o výpadku zařízení.
- Odstranění možnosti vícekrát generovat data pro Netflow. Zároveň byl Netflow modul modernizován a upraven.
- Drobné úpravy na přání našich zákazníků.
Stávajícím zákazníkům bude / byla po dohodě aktualizace provedena automaticky zcela zdarma.
Pokud máte o systém Cf Control zájem, neváhejte si systém objednat nebo nás kontaktovat.
Demoverzi systému si můžete vyzkoušet zde.